סוכנות טויוטה אס או אס

5 סיבות לקנות רכבים בטויוטה אס או אס

רוצים לקנות רכב? רוצים אבל לא בטוחים איזה דגם לקנות, מה יתאים לכם? חשוב שתדעו כי רכבי טויוטה הם מהנמכרים ביותר בישראל. לארץ מגיע מגוון רחב של דגמים, הידועים באיכותם הגבוהה, באמינותם ובבטיחותם. היכן כדאי לכם להזמין את הרכב הבא שלכם, שישמש אתכם נאמנה? קבלו 5 סיבות טובות לפנות לסוכנות טויוטה אס או אס הוותיקה, סוכנות משנה מוכרת מטעם טויוטה העולמית.

אס או אס – בגלל הוותק והיושרה

לא בכל יום רוכשים רכב ולא בכל מקום ניתן לסמוך האמינות והיושרה של המוכר. כאשר רוכשים את אחד ממגוון דגמי טויוטה 2017 הנבחרים באמצעות סוכנות אס או אס נהנים מראש שקט מכל הבחינות. מדובר בבית עסק משפחתי, הקיים עוד מימיה הראשונים של המדינה (כאשר אז היה מדובר במוסך). בשנות התשעים התקשרה החברה עם טויוטה העולמית והפכה לסוכנות משנה באופן רשמי. המספר העצום של הלקוחות המרוצים, העובדה שמדובר בבית עסק וותיק כל כך, כל אלה מדברים בעד עצמם. זהו המקום הנכון לקבל ייעוץ, מידע וגם שירות – גם לפני הרכישה וגם אחריה.

קבלו תוספת אחריות

סיבה טובה מאוד לרכישת רכב דרך אס או אס מחכה למי שאוהב לנהוג בראש שקט, עם אחריות מלאה. כידוע, יבואני טויוטה מציעים אחריות מקיפה למספר שנים. מכיוון שאתם קונים כאן את הרכב הבא שלכם ממרכז של שירות ולא רק של מכירה, אתם זוכים לקבל תקופת אחריות נוספת. כאשר אתם מביאים את הרכב לטיפול בסוכנות מגיעה לכם אחריות לעד שנתיים יותר מהמקובל. תוכלו לקבל תיקונים של פחות ושל צבע, הרכבת חליפים וביצוע עבודות תיקונים נוספות כדי שתוכלו לנסוע בבטחה.

אולם תצוגה עשיר

אם אתם רוצים לבחון מגוון רחב של דגמי טויוטה, אס או אס זה המקום שאליו תרצו להגיע. במקום, לצד מרכז שירות רחב ידיים גם אולם תצוגה ובו תוכלו למצוא את מגוון הדגמים הנבחרים. תוכלו להתרשם, לבדוק, לגעת. תוכלו למצוא דגמים לכל קהלי היעד, למשפחות, לזוגות צעירים, לאזרחים וותיקים. תוכלו למצוא רכבים משפחתיים, רכבי מנהלים, רכבי שטח. במקום רכבים מונעי דלק ורכבים היברידיים. תמצאו במקום שמות כגון אוריס ויאריס, אייגו וקורולה, פריוס, ולנד קרוזר ועוד ועוד.

תוכלו להתנסות לפני שתחליטו

לא כולם יודעים בדיוק איזה דגם נחוץ להם. לא כולם רוצים לקנות רק על פי המלצות, טובות ככל שתהיינה. לכן, קבלו עוד סיבה מעולה לקנות דווקא כאן את הרכב הבא. ב-SOS אתם יכולים להזמין את הרכב הרצוי לכם לנסיעת התנסות. אם אתם מהססים, מתלבטים, לא בטוחים, אין כמו לקחת את ההגה לידיים. פנו לסוכנות, בחרו את הרכב שנראה לכם מתאים והזמינות את נסיעת המבחן שלכם. ככה פשוט, ככה בטוח, ככה תמיד תהיו רגועים.

מגוון מסלולי מימון

 

חשוב לציין שלא רק רכבים חדשים ניתן לקנות. אם אתם מתעניינים ברכבים מצוינים מיד שניה, גם את אלה תוכלו לפגוש בסוכנות הוותיקה. זה מצוין אם קשה לכם לממן רכב חדש, אבל יש עוד פתרונות שיכולים להתאים. בסוכנות SOS מעמידים לרשותכם ייעוץ לגבי כל אפשרויות המימון המובילות. בעזרת מימון תוכלו להגיע בקלות לרכב הבא שלכם, בלי שההוצאה תכביד עליכם. בואו לשמוע על אפשרויות של מימון בנקאי או חוץ בנקאי. בואו להבין איך ניתן להגיע לליסינג מימוני או ליסינג בשיטה התפעולית. כמו כן, בסוכנות ניתן להזמין רכב בשיטת הטרייד אין ויש עוד פתרונות נוספים שיעשו את החיים הרבה יותר קלים.  




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות