טויוטה סלקט

טויוטה סלקט - איך תבחרו רכב יד שניה

כולנו, מן הסתם, מעדיפים לקנות תמיד רכב חדש, מהניילונים, אבל מודעים היטב ליתרונות הרבים של רכישת רכב יד 2, ובפרט למחיר האטרקטיבי שמאפשר לנו להישאר בגבולות התקציב שלנו ועדיין ליהנות ממכונית איכותית מאוד. קניית מכונית יד שנייה דרך סוכנות רצינית, ובפרט באמצעות טויוטה סלקט - מערך הטרייד אין המקצועי של יוניון מוטורס, היבואנית של רכבי החברה היפנית המובילה - מבטיחה שנוכל ליהנות מכל היתרונות של רכב משומש, ובמקביל מנטרלת את החסרונות ובפרט את החשש שמא המכונית אינה תקינה במלוא מאת האחוזים.

מה מייחד את טויוטה סלקט?

טויוטה סלקט (Toyota Select) מציעה לציבור הרחב מכוניות יד 2 שעומדות במספר תנאי סף, וזאת על-מנת להבטיח מקסימום איכות גם במחיר צנוע: ראשית, מדובר בכלי רכב בני 7 שנים לכל היותר. שנית, ישנה גם מגבלה לגבי הקילומטראז' - עד 150,000 ק"מ. תנאי נוסף הוא שהמכונית לא עברה תאונה שפגעה בשלדה, וכמו כן נבחנת היסטוריית הטיפולים של הרכב כדי לוודא שהוא תוחזק היטב מאז שעלה על הכביש. כל מכונית שמוצעת במסגרת הסלקט עוברת למעלה מ-150 בדיקות איכות קפדניות, ולא פחות חשוב, תהליך השבחה מקצועי שכולל במידת הצורך החלפת בלמים, התקנת צמיגים חדשים, תיקוני צבע, תיקוני פחחות ועוד - ובקיצור כל מה שצריך כדי שכל לקוח יוכל להיות בטוח שכל פרט ופרט בהן, כולל הבורג הקטן ביותר, תקין לחלוטין, ושבסך הכל המכונית אולי אינה חדשה מהניילונים אבל בהחלט במצב מעולה ותשרת אותו נאמנה לאורך זמן רב.

יודגש כי במסגרת השירות החדשני, שהושק ב-2015, כל מי שרוכש רכב יד 2 דרך טויוטה סלקט זוכה לאחריות (יבואן) למשך שנה או שנתיים - שנה אחת לרכבי בנזין ושנתיים אחריות לרכבים היברידיים.

מימון נוח

במקביל ל-Toyota Select מוצעת לכל מי שרוצה ליהנות מהאיכות של טויוטה גם במסגרת תקציב צנוע האופציה של Toyota EasyWay - תוכניות מימון גמישות שמאפשרות לכל לקוח לבחור מהו גובה המקדמה שתשולם עבור המכונית, ובהתאם גם את פריסת התשלומים (גובה התשלום החודשי ואורך התקופה).

אילו דגמים אפשר לקבל במסגרת הסלקט?

במסגרת טויוטה סלקט תוכלו לקבל רכב יד שנייה מתוך מבחר רחב של דגמים ולמעשה כל הדגמים המובילים של טויוטה (כשבאופן טבעי ההיצע משתנה מנקודת זמן אחת לשנייה בהתאם לדגמים המוצעים על-ידי בעליהם לסוכנויות טויוטה).

המפתחות העיקריים לבחירה בין האופציות השונות הקיימות בתחום הטויוטות יד שנייה הם הצרכים שלכם, כלומר השימוש המיועד במכונית, וכמובן הטעם שלכם, שהרי רכב הוא לא רק כלי שמוביל אותנו מנקודה אחת לשנייה אלא חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו.

בפרט כדאי להכיר את הטויוטה CHR, את הטויוטה פריוס, את הטויוטה קורולה ואת הראב 4 היברייד.

טויוטה CHR

אחד הקרוסאוברים האורבניים המוצלחים ביותר שנעים כיום בכבישים ובשטח. צריכת דלק נמוכה, מינימום זיהום אוויר (איכות משמעותית מאוד בימינו, שכן אין כמעט מי שלא מודע לחשיבות השמירה על הסביבה וצמצום הפגיעה בה) ובנוסף חוויית נסיעה נוחה ונעימה הופכים את טויוטה CHR למבוקשת מאוד, גם כשהיא כבר יד שנייה.

טויוטה פריוס

טויוטה פריוס היא רכב שחולל היסטוריה - הוא היה הרכב ההיברידי הראשון שיוצר בייצור המוני. הדור הרביעי של הפריוס מתאפיין בעיצוב כובש ובנוסף הן מנוע הבנזין (1.8 ליטר) והן המנוע החשמלי (82 כוחות סוס) מספקים ביצועים מרשימים מאוד.

טויוטה קורולה

רכב אידיאלי למשפחה - בעיקר בזכות מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם שבזכותן תוכלו לנסוע בראש שקט.

טויוטה ראב 4 היברייד

 

טויוטה ראב 4 היברייד (RAV4 Hybrid) היא ג'יפ קומפקטי שמשתלב היטב גם בכבישים עירוניים צפופים ובעצם מאפשר למשפחות גם לנסוע בכבישים בשיא הנוחות ועם מינימום צריכת דלק (בזכות המנוע החשמלי) וגם לצאת לשטח וליהנות מרמת עבירות מרשימה מאוד ביחס לממדי הרכב.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות