מחפשים רכב חדש ויש לכם כבר טויוטה? טרייד אין זה מה שאתם צריכים! 

אחד המאפיינים הבולטים של המין האנושי הוא הרצון להתקדם כל הזמן. הרצון הזה, ויש שיגידו אפילו צורך, בא לידי ביטוי בתחומים רבים בחיים וגם את המכוניות שלנו אנחנו אוהבים חדשות יותר, משוכללות יותר ומהנות יותר לנהיגה ולנסיעה. בהתאם אנחנו נוהגים להחליף את הרכב בתדירות של אחת למספר שנים ואפילו אחת לשנה, ולהשתדרג מכל הבחינות.

הדרך הנוחה ביותר לשדרג את הרכב היא טרייד אין, ובמיוחד כדאי להכיר את האופציה של טויוטה טרייד אין.

חיסכון ניכר בזמן

האופציה של טויוטה טרייד אין מאפשרת לכם גם ליהנות מכל היתרונות של טרייד אין וגם מאחד הדגמים המתקדמים של יצרנית הרכב היפנית - למשל טויוטה chr, הקרוסאובר האורבני המצוין, או טויוטה קורולה המשפחתית הפופולרית.

היתרונות העיקריים של טרייד אין באופן כללי הם חיסכון ניכר בזמן והרבה פחות בלגן וטרחה. ראשית, אין צורך לפרסם מודעות על מכירת הרכב הישן שלכם - לא על גבי השמשה האחורית, לא בלוחות המודעות האינטרנטיים השונים ולא בשום מקום אחר. שנית, אין צורך לענות לעשרות טלפונים, ואם יש לכם טויוטה יד2 הפופולריות של הדגמים המשומשים עשויה להוביל גם למאות שיחות, ולהקדיש לכל מתקשר ומתקשרת זמן, לענות בסבלנות על אותן שאלות ובחלק גדול מהמקרים לשמוע שהם מוכנים לשלם הרבה פחות מהמחירון (ולפעמים גם נזיפה על כך שאתם לא מוכנים להתפשר).

עוד חיסכון בזמן מושג בזכות העובדה שאתם לא צריכים להראות את המכונית למתעניינים ולמתעניינות שכן מוכנים לשלם מחיר סביר עבור הרכב הקיים. אמנם המפגשים נערכים אצלכם, ואתם יכולים לבחור מועד שנוח לכם, אבל עדיין תידרשו להקדיש דקות יקרות לכל אדם, שמן הסתם ימצא פגמים שונים ברכב, יתמקח אתכם ובמרבית המקרים יסיים את הפגישה ב"אני צריך לחשוב על זה".

בנוסף תצטרכו להגיע למכון בדיקה, ולפעמים גם יותר מפעם אחת, וכאן כבר מדובר על פרק זמן משמעותי, וגם אחרי הבדיקה תבוא ההתמקחות הבלתי נמנעת. סביר להניח שלאחר זמן מה כבר תהיו כל כך מותשים מהטרחה הכרוכה במציאת קונה לרכב שלכם עד שתבחרו להתפשר על המחיר רק כדי "לגמור עם זה כבר" - כך שבסופו של דבר תפסידו גם זמן יקר וגם לא מעט כסף.

לא להיתקע בלי רכב

אמנם ניתן להסתדר גם בלי מכונית לפרק זמן מסוים, אבל אין ספק שמדובר בפגיעה של ממש באיכות החיים, במיוחד אחרי שהתרגלתם לאופציה של רכב זמין בכל נקודת זמן, ובמיוחד לנוכח הרמה הירודה של התחבורה הציבורית בישראל. כשמנצלים את האופציה של טויוטה טרייד אין מובטחת לכם חפיפה מושלמת בין הפרידה מהמכונית הישנה לבין קבלת המכונית החדשה - כך שמצד אחד לא תצטרכו להחזיק 2 מכוניות במקביל (דבר שמגביר את הלחץ למכור את הישנה וגורם גם כן להתפשרות לגבי המחיר) ומצד שני לא תיתקעו בלי רכב ולו ליום אחד.

טויוטה טרייד אין - לקנות מכונית במקום אמין ואיכותי

 

עוד סיבה טובה לבחון את האפשרות של טויוטה טרייד אין היא שבדרך זו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמכונית החדשה שלכם אכן תשדרג אתכם, ולא רק שהמכונית החדשה - בין אם מדובר בקרוסאובר המוצלח טויוטה chr, בין אם זהו המיניוואן המשפחתי ורסו, בין אם הפריוס ההיברידית והחדשנית (אגב, גם ל-chr דגמים היברידיים), בין אם בחרתם באחד הדגמים של טויוטה קורולה ובין אם בכל טויוטה אחרת - תעניק לכם חוויית נהיגה ונסיעה מעולה אלא שאתם גם מקבלים את השירות האיכותי של טויוטה.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות