טויוטה היילקס

טויוטה היילקס - לא רק רכב, אלא גם כלי עבודה עוצמתי

ההיילקס (Hilux) הוא אחד הדגמים היותר ותיקים של טויוטה - הייצור של הטנדר החסון והעוצמתי החל כבר ב-1968, ומאז הוא רק הולך ומשביח, הן מבחינת העבירות, הן מבחינת איכות הנסיעה והן מבחינת עיצוב הפנים. בנוסף ניתן כעת לבחור בין 2 גרסאות, האחת שמצוידת בהנעה כפולה (4X4) והשנייה עם הנעה אחורית (2X4), וכך למצוא את הרכב שהכי מתאים לצרכים שלכם.

אמינות גבוהה במיוחד

למי שמחפש רכב שהוא כלי עבודה שלא נרתע משום אתגר וממשיך לעבוד ולעבוד ולעבוד, ולנסוע ולנסוע ולנסוע, בכל תוואי שטח ובכל מצב, טויוטה היילקס היא האופציה האופטימלית. מרכיב מהותי אחד באמינות הגבוהה של ה-Hilux הוא העובדה שזה רכב טויוטה, וכמו כל הדגמים שמייצר התאגיד היפני המוביל, אחד משני הגדולים בעולם הרכב, הוא נשען על השקעה רבה מאוד במחקר ובפיתוח. מרכיב שני הוא בקרת האיכות המוקפדת במיוחד של טויוטה, כך שכל רכב שיוצא ממפעלי החברה ברחבי העולם ומתחיל לנוע על הכבישים הוא בדיוק כפי שתוכנן, ובנוסף כדאי לזכור שהדור הראשון של ההיילקסים החל להיות מיוצר כבר ב-1968, כך שלשם פיתוח הדור החדש - שמיני במספר - השתמשו מהנדסי טויוטה בידע ובניסיון של חצי מאה, והתוצאה בהחלט משקפת זאת.

קשוח אבל מפנק

האסוציאציה הראשונה של כל מי שכבר מכיר את טויוטה היילקס ונסע בפיק-אפ הזה - שנמכר בארץ בין 1992 ל-2008, וזכה לפופולריות גבוהה, ומאז 2015 שוב מוצע לציבור הישראלי שמחפש רכב עבודה איכותי - היא קשיחות. הקשיחות היא כמובן כלפי חוץ: היילקסים כבר צלחו מדבריות, כבשו הרי געש, הגיעו לקוטב הצפוני ובאופן כללי דילגו בוודאיות ומעל סלעים ובתוך נחלים ועל כן אין פלא שיש להם מוניטין של כלי רכב שלא נרתעים משום תוואי שטח. גם הצלחות מרשימות במבחני ריסוק קשוחים במיוחד תרמו למוניטין של ההיילקס וכמובן גם לפופולריות הרבה של הטנדר. 

במקביל לקשיחות כלפי חוץ, שבאה לידי ביטוי גם בעיצוב החיצוני של ההיילקס, ובפרט בגריל המובלט בפרונט ובקווים הישירים, בתוך הרכב התחושות הדומיננטיות הן של עידון ופינוק. תא הנוסעים נוח מאוד ובעיקר פרקטי להפליא, כמתבקש ממכונית שהיא כלי עבודה עוצמתי, ובין השאר תמצאו בו בקרה מדיה מוצלחת עם צג בגודל 7 אינץ', מראות צד חשמליות מתקפלות, מרחב מרווח וגדול ותאורת הלוגן.

בטיחות מרבית

כמו כל המכוניות שמייצר התאגיד היפני, גם טויוטה היילקס מתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה, שכן החדשנות שמאפיינת את החברה באה לידי ביטוי משמעותי בנושא רב חשיבות זה. ההיילקס מאובזרת ב-7 כריות אוויר, במערכת בקרת סטייה מנתיב, במערכות לזיהוי הולכי רגל, תמרורים וכן אופניים ואופנועים, ובמערכת ניטור מרחק מלפנים.

טויוטה היילקס אוטומטית כוללת גם מצלמת רוורס.

טויוטה היילקס - נתונים טכניים

טויוטה היילוקס מגיעה עם מנוע טורבו דיזל של 2.4 ליטר (3400 סל"ד, מומנט מרבי 40.8 קג"מ). צריכת הדלק של הדגם האוטומטי היא 9.5 ליטר ל-100 ק"מ בתוך העיר ו-6.7 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות בין עירוניות, ובדגם הידני הנתונים הם 7.9 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות עירוניות ו-6.1 ליטר ל-100 ק"מ מחוץ לעיר.

 

אורכו של ההיילקס החדש הוא 5.33 מטר, רוחבו 1.85 מ' ובסיס הגלגלים הוא מעט יותר מ-3 מטרים. הגובה של הטנדר החסון הוא 181 ס"מ, וממדי הארגז הם בערך 1.5 על 1.5 מ'. משקלו של ה-Hilux הוא 2 טון ויש לו כושר גרירה של כ-750 ק"ג.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות