טויוטה 2018

עם טויוטה 2018 קל להגיע לרכב חדש

רכישת של רכב הינה החלטה חשובה מאוד בחיים. זה מה שקובע עד כמה תרגישו בנוח בכל פעם שאתם נוסעים לעבודה או עם המשפחה, כשנוסעים לקניות או לסידורים, לטיולים. זה מה שקובע עד כמה תיהנו מבטיחות בכביש ומנהיגה מהנה. רוצים לרכוש רכב חדש אבל טרם החלטתם באיזה לבחור? לטויוטה יש יופי של דגמים לכל אחד – לרווקים ולזוגות צעירים, לצעירים, למשפחות, למבוגרים, לחובבי פנאי ושטח ולכל האחרים.

 

בסוכנות משנה SOS תוכלו להתרשם מכל הדגמים המובילים של טויוטה 2018. ולא רק מבחר נאה יש בנמצא. יש גם מבצעי מכירות שחייבים, פשוט חייבים, לראות בעיניים כדי להאמין. ואם רוצים אפשר להצטרף לנסיעת התנסות בדגמים המובילים, כדי שתדעו מה בדיוק אתם מקבלים בתמורה לכסף שלכם. שקיפות, אמינות, מחויבות – זו הדרך לפתוח שנה חדשה, עם רכב חדש.

 

טויוטה 2018 טובה מאוד למשפחות

 

הדבר החשוב ביותר עבור מרבית הישראלים זה כמובן המשפחה. מזה שנים משווקת טויוטה את הדגמים המשפחתיים שהם מהמבוקשים בעולם. גם בארץ נחשבים הדגמים המובלים שלה למועדפים על ידי משפחות רבות ו-2018 בהחלט ממשיכה את המגמה. טויוטה 2018 טובה מאוד למשפחות, עם דגמים כגון טויוטה אוונסיס שעברה בעת האחרונה שורה של שיפורים ושדרוגים.

 

האוונסיס המשופרת מעניקה חוויה עוד יותר טובה של הנאה מנהיגה, הנאה מכל נסיעה וגם בטיחות הנשענת על מיטב הטכנולוגיה המתקדמת. אוהבים לקחת את המשפחה לטיולים בשטח ורוצים רכב מתאים? גם לכך יש מענה מושלם - טויוטה chr למשל מציעה לכם רכב פנאי שאיננו גדול מבחוץ, אבל גדול מאוד מבפנים. תוכלו למצוא דגמים בעלי מנוע רגיל לצד דגמים היברידיים ואם מחפשים ליגה אחרת, אז ללא ספק הלנד קרוזר תאפשר לכם לחוות את השטח באופן מלא. 

 

גם מבחר וגם המבצעים

 

מבחר גדול מאוד של דגמים מוצעים השנה, כאשר לכל דגם כמה יתרונות מובהקים משלו. טויוטה 2018 לא רק כרכבי משפחה אלא גם כרכבי עבודה, הסעות ומשלוחים. טויוטה כרכב עירוני זריז או כרכב לנסיעות ארוכות באמינות הידועה עם מינימום של צורך בתחזוקה שוטפת. בסוכנות משנה SOS מחכה לכם השילוב המנצח של מבחר גדול ושל מבצעים יוצאים מהכלל. באולם התצורה המפואר קל להתרשם מהשפע, מהחידושים, וכל האפשרויות.

 

בין המבצעים ניתן לציין גם את הרכבים החדשים, ממש מהניילונים, וגם את הרכבים יד שניה, לרבות טויוטה 2017. בהתאם לקריטריונים ולמחויבות של היבואן הרשמי, כל רכבי היד השנייה נבדקים תחת זכוכית מגדלת לפני שנמסרים לרוכשים. אלה הם רכבים שעברו עשרות בדיקות וטיפולי השבחה ונמסרים ללקוח עם אחריות מקיפה. אך גולת הכותרת הייתה ונשארה המחירים הנוחים של הדגמים החדשים. לא פעם יוצאים לבסוף לקוחות מרוצים עם דגם חדיש של רכב, למרות שרצו בתחילה לבחור רכב יד שניה. בזכות המחיר הנוח והמבצעים המשתלמים, בזכות אפשרויות המימון התפורים במיוחד לצרכיו של כל לקוח, קל מתמיד להתחדש עם רכב חדש, 2018, של טויוטה כמובן.

 

גם התנסות וגם טרייד אין

 

בסוכנות טויוטה מציעים לכם מגוון רכבי טויוטה 2018, חדשים חדשים, כפי שאתם אוהבים. ואם אתם רוצים להתנסות, תוכלו להזמין נסיעת התרשמות בדגמים הנבחרים, כך שתקבלו את ההחלטה שלכם בלי להיחפז, לאחר שראיתם, בדקתם וכמובן התרשמתם מהאיכות. אין פלא, שלקוחות רבים כל כך שבחרו טויוטה נשארים נאמנים למותג ולא מוכנים לשמוע על אף רכב אחר. משום כך, בסוכנות SOS מציעים עסקאות טרייד אין רכב מפנקות. מקבלים את התמורה המלאה עבור הרכב הישן, מוסרים אותו ומיד מקבלים את הדגם החדש שבו חשקתם. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות