טויוטה יד 2

היכן תוכלו להשיג טויוטה יד 2 במצב מצוין?

 

מכירים את המותג אייגו של טויוטה? ומה לגבי יאריס או קורולה? כל הדגמים הללו וכן גם מיטב הדגמים האחרים של חברת טויוטה זוכים פעם אחר פעם, שנה אחר שנה, לביקוש ניכר. ולא רק הדגמים החדישים נחשבים למבוקשים וזוכים לביקורות מהללות. גם דגמי טויוטה יד 2 נמכרים היטב ושומרים על סחירות טובה מאוד. אבל כאשר מחפשים רכב יד 2 רוצים לדעת כי מדובר ברכב במצב טוב ככל שניתן. היכן תוכלו להשיג את אחד מדגמי טויוטה הנבחרים, מיד 2, במחיר משתלם וגם במצב מצוין, שמור היטב? סוכנות טויוטה SOS מציעה לציבור הרחב לצד דגמי יד ראשונה גם את מיטב הדגמים מבעלות קודמת, שמורים כחדשים.

 

טויוטה יד 2 – שלכם באחריות!

 

איזה דגם מועדף עליכם ביותר? האם טויוטה לנד קרוזר או אולי פריוס? ומה עם קורולה? בסוכנות SOS הוותיקה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים שמורים היטב ולא רק זאת. אתם מקבלים דגמים יד 2 כחדשים שמוצעים תחת אחריות היבואן. כן, עד כדי כך אתם יכולים לדעת שמדובר בעסקה משתלמת. האחריות, בהתאם לסוג הדגם שבו בחרתם, נעה בין שנה לשנתיים לכל הפחות. בניגוד לרכישה של טויוטה מאדם פרטי, כאן אתם יכולים ליהנות ממבחר גדול ואחריות שמבטיחה לכם שהרכב שלכם במצב מצוין.

 

מסירה לאחר השבחה

 

כאשר אתם רוכשים מרכבי טויוטה יד 2 באמצעות סוכנות SOS אתם מקבלים לא רק רכב המסופק עם אחריות. אף לקוח שמגיע לסוכנות ויוצא עם רכב מבהיק לא מקבל את ההגה לידיים לפני שהרכב עובר תהליך מדוקדק של בדיקה והשבחה. מיטב אנשי המקצוע הפועלים תחת הרשאת טויוטה בוחנים את הרכב היטב, מבפנים ומבחוץ. עשרות רבות של בדיקות עובר כל רכב לפני שנמסר ללקוח, ובמהלך הבדיקות עובר הרכב השבחה מקצועית. הרכב נמסחר כשהוא מבריק ונוצץ, נראה כמו חדש ומעניק חווית נסיעה משופרת, כשל רכב חדש.

 

רכב מטופל – זה בדוק!

 

בסוכנות רכב מורשית אתם לא מקבלים לידיים רכב בלי שתוכלו לדעת בדיוק מהי ההיסטוריה שלו. בכל רכב טויוטה יד 2 שנמסר ללקוחות המרוצים אפשר לראות בעיניים לא רק שהרכב נראה ממש חדש. ניתן לראות בעיניים גם את היסטוריית הטיפולים של הרכב, החל מהרגע שבו עלה על הכביש. בניגוד למצב בחלק גדול ממגרשי הרכב ובניגוד לרכישה מאדם פרטי שלא תמיד מוכר לכם, ברכישה מסוכנות טויוטה אתם יודעים מה אתם מקבלים, אין הפתעות ואין אותיות קטנות. מכיוון שתהליך המכירה נעשה בהרשאת טויוטה והיבואן ועל פי הקריטריונים הידועים של המותג, אין ספק שזוהי רכישה משתלמת הן מבחינת מחיר והן מבחינת התמורה.

 

שירות גם לאחר הרכישה

 

לא בטוחים איזה רכב כדאי לבחור? מתלבטים בין טויוטה פריוס לבין טויוטה CHR? בסוכנות משנה SOS תקבלו ליווי מקצועי ושירות מקיף, יעוץ אובייקטיבי ועוד הרבה יותר. לקוחות הסוכנות יכולים לפנות גם לאחר הרכישה למוקד השירות, לקבלת שירותי דרך בתקופת האחריות. בנוסף, ניתן להצטרף למסלולי מימון נבחרים, שיהפכו את הרכישה שלכם לנוחה במיוחד.

 

אם בעבר הייתם צריכים לטרוח ולחפש לאורך זמן לפני שמצאתם טויוטה יד 2 במחיר נוח וגם במצב מכאני ללא פשרות, כיום זה כבר לא צריך להיות ככה. בסוכנות משנה טויוטה SOS, סוכנות וותיקה שגם נותנת שירות מקיף של טיפולים ואחזקה יעניקו לכם שירות ללא פשרות על מנת שתהיו מרוצים. כמו כן, במקום ישנה אפשרות להזמין גם מגוון רחב של דגמי טויוטה יד ראשונה, במסלולי מימון נוחים ועם תקופת אחריות מורחבת. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות