5 סיבות לרכישה של רכבים דרך סוכנות טויוטה

טויוטה היא אחת החברות המובילות בעולם הרכב, וזאת בכמה וכמה היבטים. כך למשל מבחינת היקפי המכירות, מזה שנים רבות התאגיד היפני הוא אחד משני היצרנים הגדולים ביותר בעולם, ביחד עם ג'נרל מוטורס, מבחינת דרך הייצור השיטות שפיתחה טויוטה חוללו מהפכה של ממש בתחום הרכב ואם למשל מתמקדים בתחום הבטיחות הרי שהדגמים המתקדמים של החברה, שהחלה לייצר מכוניות כבר ב-1933, מאובזרים במערכת חדשנית ואיכותית שנקראת Toyota safety sense ומספקת רמת בטיחות גבוהה במיוחד. לפניכם 5 יתרונות של קניית רכב דרך סוכנות טויוטה בישראל.

1. מבצעים אטרקטיביים ומימון משתלם

בחירת מכונית מחייבת התייחסות למגוון רחב של שיקולים והיבטים, כשמצד אחד אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו מקסימום הנאה בכל נסיעה, וכמובן שישנו השיקול הבטיחותי, ומצד שני אי אפשר להתעלם מהעובדה שקניית רכב היא אחת העסקאות הגדולות שאנחנו מבצעים בחיינו ועל כן גם הפן הכלכלי הוא מרכיב נכבד בהחלטה.

מבחינה זו סוכנות טויוטה היא מקום מצוין להיכנס אליו, וזאת בזכות תוכניות המימון הגמישות והכדאיות, מה גם שכשמחפשים טויוטה מבצעים רבים מוצעים לנו ע"י הסוכנות. תוכניות המימון שמציעה החברה מאפשרות בעצם לכל אחד ולכל אחת לרכוש כל דגם שמתאים לצרכים שלהם, על בסיס מקדמה בסכום סביר לחלוטין, ותוספת תשלום חודשי לא גבוה במיוחד במשך שנתיים עד חמש. בנוסף מאפשרת טויוטה ללקוחות לקבוע בעצמם מה יהיה הסכום הראשוני שהם משלמים, וכנגזרת ממנו גם התשלום החודשי, כך שכל אחד וכל אחת יכולים לבחור את האפיק המתאים למצבם הכלכלי (אם למשל יש לכם סכום כסף פנוי גבוה, תוכלו להקטין משמעותית את ההחזר החודשי, ולהיפך, אם אתם יודעים שמצבכם הכלכלי צפוי להשתפר, תוכלו לשלם מקדמה צנועה, ליהנות מטויוטה מצוינת כבר עכשיו ולשלם מדי חודש סכום מעט גבוה יותר).

2. ידידותיות לסביבה

אנחנו חיים בעידן שבו המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה הינה גבוהה מאוד, ובפרט כולנו כבר מבינים עד כמה רכב לא מזהם עדיף על רכב מזהם. טויוטה הייתה חלוצת הטכנולוגיה ההיברידית, שמצמצמת במידה ניכרת את זיהום האוויר, כשכבר לפני כעשרים שנה הציגה את הפריוס ההיברידית, וכיום תוכלו לבחור מגוון דגמים שכאלה.

רכב היברידי לא רק שומר על הסביבה אלא גם מספק חווית נסיעה נעימה יותר - המנוע שקט (ועוצמתי), השילוב של הבנזין במידת הצורך אופטימלי ועוד כדאי לדעת שאין צורך לדאוג לסוללות: כשהן נחלשות, מנוע הבנזין מטעין אותן מחדש, ובנוסף, בזכות הטכנולוגיות החדשניות, כל בלימה מעבירה אנרגיה לסוללה כך שהיעילות האנרגטית של הרכבים ההיברידיים שתמצאו בכל סוכנות טויוטה פשוט מקסימלית.

3. בזכות מגוון הדגמים המדהים בכל סוכנות טויוטה

יאריס (כולל בגרסה היברידית), אוונסיס, ורסו, קורולה, היילוקס, C-HR (כולל בגרסה היברידית), לנד קרוזר, פריוס (כאמור חלוצת המכוניות ההיברידיות), פרואייס, אייגו ועוד - לא משנה מהם הצרכים הספציפיים שלכם, לטויוטה יש את הרכב האופטימלי עבורכם.

4. בטיחות מקסימלית

רכבי טויוטה מצוידים באבזור בטיחותי מקיף ומתקדם, כשבין השאר כוללת מערכת ה-Toyota Safety Sense רכיבים כמו התראה קולית על סכנת התנגשות (כולל הפעלת הבלמים), התרעה על סטייה מהנתיב, זיהוי אוטומטי של תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

5. בגלל הידידותיות למשתמש

סיבה טובה נוספת להיכנס אל סוכנות טויוטה היא Toyota connected, מערכת משוכללת שמאפשרת התאמה אישית מוחלטת של האפליקציות שיותקנו ברכב, תחנות רדיו אינטרנטיות, ולא פחות חשוב - תזכורות והודעות לגבי תחזוקת הרכב, כולל טיפולים נדרשים, מדריך לגבי נוריות החיווי, סרטונים אודות המערכות השונות ברכב, ועוד.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות