טויוטה מבצעים - מבצעי רכב חדש

טויוטה מבצעים - איך אתם תוכלו ליהנות ממכונית נהדרת במחיר מצחיק?

קניית רכב חדש מלווה תמיד בהתרגשות ובציפייה לשדרוג של ממש באיכות החיים, שהרי למכונית שלנו יש תמיד השפעה ניכרת על שגרת היומיום, ובלא מעט מקרים היא גם מהווה חלק מהזהות שלנו. כשמדובר על אחד מהדגמים של טויוטה הציפיות גבוהות במיוחד לנוכח המוניטין של יצרנית הרכב  (אחת משתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם) והמתקדמת (כיאה לחברה יפנית, טויוטה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מכוניות איכותיות יותר ויותר) - וכשקניית הרכב היא במסגרת אחד המבצעים של טויוטה, השמחה אפילו עוד יותר גדולה והעסקה הופכת למשתלמת להפליא.

חשוב להדגיש כי לאורך כל השנה מציעה טויוטה מבצעים אטרקטיביים והנחות של אלפי שקלים. באופן טבעי ההצעות משתנות, אבל תמיד תוכלו לבחור מבין כמה וכמה דגמים וכך להגיע לרכב שהכי מתאים לכם וגם לחסוך לא מעט כסף.

על אילו דגמים מציעה טויוטה מבצעים משתלמים?

כאמור תמיד מציעה טויוטה מבצעים אטרקטיביים על מגוון רחב של כלי רכב מתוצרתה. בפרט כדאי להכיר את הדגמים הבאים:

טויוטה ריוס

עוד בשנות ה-90 של המאה הקודמת הבינו אנשי טויוטה כי חשוב ואפילו קריטי לצמצם את התלות בדלק מזהם ויקר, ועל כן פיתחו את טויוטה פריוס - דגם שהפך למכונית ההיברידית הראשונה אי פעם שיוצרה בייצור המוני. בעשרים השנים שחלפו מאז שהפריוס הראשונה עלתה על הכביש השתכלל הרכב עוד יותר, והדור הרביעי שמוצע כיום, במבצע, מפגין ביצועים מרשימים במיוחד בזכות מנוע חשמלי של 82 כוחות סוס ולצידו מנוע בנזין עם 99 כוחות סוס. גם העיצוב המרשים תורם לפופולריות של טויוטה פריוס.

טויוטה אוונסיס

טויוטה אוונסיס היא רכב אידיאלי למשפחה שרוצה תנאים מפנקים באמת וגם מכונית מנהלים מומלצת. היתרון העיקרי שלה הוא הגודל והמרווח - גם עם כיסא תינוק ואפילו שניים, עדיין אין צורך להצטופף, וגם כשהמשפחה יוצאת לטיול יש מקום לכל מה שתרצו לקחת אתכם (גם אם אתם נמנים על אלה שלוקחים איתם חצי בית…). עוד איכות בולטת של האוונסיס היא השיוט הנינוח והשקט גם במהירויות גבוהות וגם בכבישים בעייתיים.

סיבה טובה נוספת לבחור בדגם זה הוא שתמיד תסעו איתו בראש שקט, וזאת בזכות ה-Toyota Safety Sense, תפישת הבטיחות המתקדמת של החברה שמאפיינת את כל הרכבים שלה. באוונסיס הסטנדרט כולל 7 כריות אוויר, מערכות לבקרה על סטייה מהנתיב, לניטור מרחק מלפנים ולבלימה אוטומטית במצבי חירום, ועוד.

טויוטה C-HR

אופציה נוספת היא טויוטה C-HR, קרוסאובר עירוני שמאפשר נסיעה נוחה בשטח וביצועים מרשימים בעיר. הדגם של טויוטה C-HR מתאפיין גם בעיצוב יוקרתי, ובצריכת דלק נמוכה בזכות המנוע החשמלי שמחליף בחלק מהזמן את מנוע הבנזין ותורם גם לצמצום זיהום האוויר של המכונית (ישנו גם דגם עם מנוע בנזין בלבד, בנפח 1.2 ליטר, והדגמים ההיברידיים הם בעלי מנוע בנזין של 1.8 ליטר). ההקפדה על האיכות באה לידי ביטוי גם באבזור הבטיחות, שכאמור מאפיין את כל הטויוטות, ובאבזור הפנים שמספק חוויית נסיעה מהנה בכל מצב.

בנוסף לדגמים הנ"ל ישנן כמובן עוד אופציות רבות, ובאופן כללי תמיד כדאי לברר האם מציעה טויוטה מבצעים על המכונית שאתם חושקים בה.

תוכניות מימון נוחות

 

מעבר לעובדה שכאמור בכל נקודת זמן מציעה טויוטה מבצעים משתלמים, אלמנט נוסף שתורם ליכולת לקנות רכב מעולה בתנאים נוחים במיוחד הוא תוכניות המימון שמאפשרת החברה. התוכנית מבוססת על גמישות מרבית, כך שניתן להתאים לכל לקוח ולכל לקוחה את הסכום שהם משלמים כמקדמה, וכן את פריסת התשלומים הנוספים. תקופת המימון היא עד 3 שנים, וגם גובה התשלום החודשי על המכונית החדשה שלכם גמיש, כך שלא יכביד עליכם יתר על המידה ותוכלו ליהנות מכל היתרונות של הטויוטה שבחרתם בראש שקט ובלי לחץ.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות