טויוטה chr - מה הופך את הקרוסאובר הזה לכל-כך מיוחד? 

טויוטה היא באופן כללי שם נרדף לאיכות ואמינות כך שאין פלא שהקרוסאובר האורבני שלה, טויוטה chr, זוכה למחמאות רבות ואיתן גם ביקוש ער.

בסיס עוצמתי, עיצוב שובה לב

טויוטה chr הושק על ידי החברה היפנית הגדולה ב-2016 והגיע לארץ ב-2017. הוא מוגדר כרכב פנאי חדשני וכקרוסאובר מוביל בתחומו, אבל הגדרות פורמליות עושות עוול לכלי רכב ייחודי זה, שנהנה הן מביצועים מרשימים והן מעיצוב שובה לב, ובעיקר הופך כל נסיעה בו לחוויה מהנה מאוד.

במסגרת פיתוח קרוסאובר זה הושם דגש רב על עיצוב, וזאת מתוך הבנה שבמציאות של ימינו חלק נכבד מאיכות החיים נקבע על בסיס הפרטים הקטנים והאסתטיקה של כל מה שסביבנו. הריפוד של ה-chr מהודר, קווי המתאר מוקפדים, החלק העליון תוכנן בהשראת רכבי קופה, באופן כללי העיצוב הוא בהשראת יהלום והגימור יוקרתי ומרשים מאוד.

אבזור בטיחות

סיבה נוספת לכך שכולם מדברים על טויוטה chr היא האבזור הבטיחותי של הקרוסאובר שמותאם באופן מושלם לנהיגה אורבנית וגם מחוץ לעיר.

אביזרי הבטיחות כוללים 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס, חיישנים לחגורות הבטיחות, בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה מלאה באורות הגבוהים וכן מערכות חיוניות שמסייעות לנהג בעת הצורך במסגרת ה-Toyota Safety Sense שהיא פיתוח ייחודי של החברה היפנית המובילה: זיהוי מכוניות בשטחים מתים, בקרה על סטייה מהנתיב, בלימה אוטומטית במצב חירום, ניטור מרחק בקדמת הרכב ואפילו זיהוי עצמאי של תמרורי תנועה. כל אלה הופכים את ה-chr לרכב בטוח מאוד ואת הנהיגה לפשוטה יותר בזכות הסיוע הרב מהמכונית.

טויוטה chr - ידידותי גם לסביבה

הקרוסאובר המוערך של טויוטה - תאגיד יפני שהינו גם אחד הוותיקים בעולם הרכב (החל לייצר מכוניות כבר ב-1933) וגם אחד הגדולים (למעשה אחד משני הגדולים ביותר, ביחד עם ג'נרל מוטורס, ובשנים 2008 עד 2014 טויוטה אף הייתה הראשונה מבחינת מספר כלי הרכב שמכרה ברחבי העולם) - ידידותי לא רק לנהגים ולנוסעים בו, אלא גם לסביבה.

בפרט מתאפיינים בזיהום אוויר נמוך מאוד (דרגה 2) הדגמים ההיברידיים של ה-chr, וגם דגם הבנזין פולט זיהום מועט יחסית (דרגה 7). הידידותיות לסביבה ולנהג גם יחד באה לידי ביטוי גם בצריכת דלק נמוכה: 3.4-3.5 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה בעיר, וכ-25 ק"מ לליטר בנסיעה בין-עירונית (בדגמים ההיברידיים. בדגם הבנזין הנתונים הם 7.3 ליטר ל-100 ק"מ בתוך העיר, וכ-20 ק"מ לליטר בנסיעות בין עירוניות).

הדגמים השונים של ה-chr

כאמור ניתן לבחור את ה-chr בגרסה היברידית או בגרסת בנזין, וליתר דיוק ישנם 3 דגמים: C-ITY (עם מנוע בנזין של 1.2 ליטר), C-ITY Hybrid (עם מנוע היברידי 1.8 ליטר) וכן C-HIC Hybrid (גם הוא עם מנוע היברידי 1.8 ליטר, ושתי תוספות ייחודיות - גג שחור ושמשות מוכהות).

אבזור נוסף

בנוסף לאביזרי הבטיחות נהנים הדגמים השונים של ה-chr מאבזור איכותי אחר שמטרתו נוחות מקסימלית לנהג ולנוסעים. בין השאר: מערכת שליטה בכל הפונקציות של הרכב עם מסך מגע 8 אינץ', מערכת שמע שכוללת כניסות USB ו-AUX וכן 6 רמקולים, מראה פנימית שמתכהה באופן אוטומטי כשישנה סכנת סנוור, מיזוג דו אזורי (כולל בקרת אקלים נוחה מאוד), בלם יד חשמלי ועוד.

שירות מעולה

 

לצד כל האיכויות הייחודיות של טויוטה chr, כדאי לזכור שמי שרוכש את הקרוסאובר האורבני המשתלם הזה זוכה גם לשירות של טויוטה, שידוע ברמתו הגבוהה, כולל טיפולים תקופתיים ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר שיש ואפשרויות טרייד-אין כדאיות כך שהנחת שלכם מהרכב שלכם תהיה מקסימלית לא רק בהווה אלא גם בעתיד.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות