יתרונותיה של טויוטה בתור רכב ליסינג

אם קודמתם בעבודה והציעו לכם לקבל רכב ליסינג ואתם לא יודעים בדיוק על מה מדובר ואיך זה משפיע עליכם מבחינת עלות הרכב, תנו לנו לעשות לכם סדר. למעשה עסקת ליסינג היא עסקה בה מקום העבודה מתקשר לחברת ליסינג בהסכם של 3 שנים. למעשה, מקום העבודה חוכר (משכיר) את הרכב עבור העובד שלו. במסגרת העסקה, העובד פטור מטיפול ברכב, תשלום ביטוח וטסט ובנוסף פטור מתשלום על קלקולים ובמקרה של תאונה, הוא גם פטור במידה ונדרש תיקון לרכב.

 

העסקה הזאת משתלמת מאוד לעובד ולמה? כי מה שקורה בפועל הוא שמקום העבודה שוכר יותר מרכב אחד מחברת הליסינג. על כן, הוא מקבל תנאים הרבה יותר טובים, שאי אפשר בכלל להשוות אותם לתנאים שהעובד היה מקבל אם היה רוצה לעשות את אותה העסקה על רכב אחד עבורו.

 

על אמינותה של טויוטה כרכב ליסינג

 

טויוטה מאז ומתמיד נחשבה לרכב בטיחותי, נוח ומאובזר. על כן, גם ניתן לראות שהרבה חברות ליסינג מציעות דגמים שונים של החברה. טויוטה היא חברת יפנית והיא אחת מבין יצרניות הרכב הגדולות בעולם. הדגמים השונים של טויוטה יכולים להתאים לכל אחד – החל מטויוטה יאריס הנחשבת לאחד מרכבי הדגל של החברה המתאים לזוגות ולמשפחות קטנות ועד לאחד הדגמים הפופולאריים ביותר – טויוטה קורולה, עם תא מטען רחב ומושבים אחוריים מרווחים המתאימים בהחלט למשפחות גדולות (עם 3 ילדים). במידה ותבחרו רכב של חברת טויוטה במסגרת עסקת הליסינג, סביר להניח שתצטרכו גם לשלם עליו קצת יותר מרכבים אחרים. מה שכן, הדבר בהחלט משתלם. מדובר על רכב עם אפס תקלות והכי חשוב רכב בטיחותי – שיהיה לכם לנסיעות לעבודה וגם למשפחתכם.

 

יתרונות בולטים לרכבי טויוטה

 

רכבי החברה מיוצרים ביפן בתהליכי ייצור קפדנים עם שימוש בחלקים איכותיים, תוך הקפדה של עיצוב צעיר, רענן ויוקרתי (חלק מהדגמים).

רכבי טויוטה מנצחים במבחני הריסוק ומדי שנה, מקבלים דירוג גבוה ביותר.

רכבים אמינים לאורך זמן, ללא תקלות.

כל רכבי טויוטה מאובזרים בציוד בסיס הכולל: חלונות חשמל, בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית, מראות חשמליות, חישוקי מגנזיום, בקרת יציבות ובלימה

 

קבלת רכב מהעבודה

 

אם קיבלתם רכב טויוטה מהעבודה במסגרת עסקת ליסינג, חשוב שתהיו מודעים למספר דברים, כאשר החשוב בהם הוא מה קורה עם הרכב במידה ופוטרתם מהעבודה. אם קיבלתם את הרכב כתנאי להעסקתכם, זכותכם המלאה להשתמש בו עד יום הפיטורין. כלומר, נניח שיצא מכתב מטעם המעסיק, בו הוא מודיע על פיטורי עובד מסוים, עדיין מגיע לו (לעובד) להשתמש ברכב וכמו כן לקבל את הזכויות והתנאים הסוציאליים אליהם מחויב העובד. מנגד, במידה והרכב לא התקבל כחלק מהטבה שהמעסיק נתן לכם אלא לצרכי ביצוע העבודה בלבד, אז זה יכול לדרוש את החזרת הרכב מהעובד, שכן הוא אינו נדרש לו יותר לעבודה.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות