טויוטה קורולה 2018

טויוטה קורולה 2018 – המותג הוותיק ממשיך להוביל

קורולה, של חברת טויוטה, הינה אחת הגרסאות המבוקשות ביותר של היצרן היפני המוביל, וזה נכון מזה שנים. המותג המוביל מצליח לעורר עניין שנה אחר שנה, בזכות החידושים השונים שהוא מציג ללקוחות, בזכות האמינות והבטיחות. כמו בשנים הקודמות, גם טויוטה קורולה 2018 צפויה להמשיך להפתיע בזכות האבזור העשיר, הנהיגה הנוחה והעיצוב המשכנע. רוצים גם אתם להתחדש עם רכב מפנק, שמציע נוחות נסיעה, תא נוסעים מרווח, אבזור עשיר ובטיחות בלתי מתפשרת? היכנסו לסוכנות sos טויוטה ותראו כמה קל לצאת עם רכב חדש.

 

נסיעה חלקה ונעימה

 

אלה שכבר הספיקו להקדים ולרכוש טויוטה קורולה 2018 יודעים לספר לא רק על מחיר נוח וצריכת דלק מוצלחת וחסכונית. אלה שכבר הספיקו להתנסות ולנהוג מספרים על חוויה של נסיעה חלקה ומהנה. המתלים הטובים, הצמיגים האיכותיים, מערכת ההיגוי המצוינת – כל אלה משתלבים לכדי נסיעה מוצלחת גם בעיר וגם בכבישים הבין עירוניים.

 

יתכן מאוד שאתם כבר התנסיתם בנסיעה על קורולה. אם כך, אנו בטוחים שנוחת הנסיעה מוכרת לכם. אבל אם אינכם מכירים עדיין את האיכות של טויוטה, אינכם חייבים לרכוש את הרכב הבא לפני שתתנסו ותחוו. sos טויוטה חדרה, סוכנת משנה וותיקה ובעלת מוניטין, מאפשרת גם לכם להזמין נסיעה להתנסות. אם מראה עיניים ומיטב ההמלצות לא מספיקים לכם, תוכלו פשוט להרגיש בעצמכם.

 

שם מצוין, גם בבטיחות

 

בשנים האחרונות נמצאת חברת טויוטה בצמרת חברות הרכב בעולם. קורולה, שהיא מה"קלפים" החזקים ביותר של החברה נחשבת למבוקשת במיוחד בישראל ובצדק. מכיוון שלא רק נוחות הנסיעה חשובה, נרצה לספר לכם כי טויוטה קורולה 2018 זוכה לשם מצוין גם בבטיחות. במבחני הבטיחות המובילים בעולם מציגה טויוטה ציונים של הרבה מעל הממוצע. כרכב משפחתי ששואף להעניק את המיטב, אין פשרות גם בנושא זה. וכדאי להוסיף שהגרסה האחרונה של הקורולה נהנית משיפורים נוספים בבטיחות, כי הטכנולוגיה רק הולכת ומשתפרת.

 

כדאי לברר על כל המבצעים!

 

מתחשק לכם להתחדש עם רכב משפחתי מעולה, שנותן לכם יותר? יש לנו בשורות מוצלחות במיוחד עבורכם. נכון למועד כתיבת הדברים (ראשית 2018), סוכנות טויוטה SOS מציעה מחירים מיוחדים עבור דגמי טויוטה קורולה 2018. הנחות יפות ממחיר המחירון ממתינות ללקוחות שלא רוצים לפספס את ההזדמנות, לאלה שיודעים לזהות עסקה טובה ומאוד משתלמת.

 

אך לא רק את הקורולה ניתן לרכוש במחיר מיוחד. בסוכנות המשנה תוכלו למצוא גם את מיטב הדגמים האחרים של טויוטה, לרבות פריוס, ורסו, לנד קרוזר, היילקס ודגמים נוספים. מבצעי מכירות מונהגים מעת לעת וכדאי בהחלט לפנות, להתעניין ולשמוע. ובנוסף למחירים המוזלים ניתן להיעזר במבצעי המימון שיעזרו לכם להתחדש עם הקורולה או עם כל דגם אחר הרצוי לכם.

 

קורולה בשבילכם, עם יותר אחריות

 

בסוכנות SOS תוכלו ליהנות מעוד הרבה מאוד הטבות ברכישת טויוטה קורולה 2018. למשל, תוכלו להצטרף למסלולי הטרייד אין המשתלמים. את הרכב הישן שלכם תמסרו ממש באותו הרגע שבו אתם מקבלים את הרכב החדש. בנוסף, אתם יכולים לקבל חבילת אבזור מעולה וכן כיסוי מקיף של אחריות. אם עד כה קיבלתם את אחריות היבואן, זה אולי נראה טוב ויפה אבל כאן מגיע לכם יותר. קבלו בנוסף לאחריות היבואן עוד תקופת אחריות מורחבת למשך שנתיים נוספות. ואם התלבטתם וחשבם ולבסוף גיליתם שאתם מעדיפים להסתפק הפעם ברכב טויוטה יד 2, גם לכך ערוכים בסוכנות המשנה לסייע. תוכלו למצוא מגוון רכב יד 2 של טויוטה, עם אחריות, לאחר בדיקה מקיפה והשבחה. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות