טויוטה קורולה 2017 וטויוטה קורולה 2018 - מה הופך אותן לכל-כך מוצלחות?

דגמי טויוטה 2017 משכו תשומת לב רבה כשהגיעו לארץ, ואך טבעי שכך היה - החברה היפנית היא לא רק אחת משתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם (ביחד עם ג'נרל מוטורס) אלא גם חברה שמתאפיינת בחדשנות מתמדת שתמיד מעוררת סקרנות ועניין. ואכן, הדגמים החדשים לא הכזיבו ובפרט זכתה, ועדיין זוכה, לשבחים רבים הקורולה החדשה. טויוטה קורולה 2017 היא מכונית משפחתית מעולה, בעיקר בזכות דגש רב על נושא הבטיחות ועוד הובילו לשלל המחמאות המראה היוקרתי וצריכת הדלק הנמוכה ביחס לביצועים המרשימים.

בטיחות גבוהה במיוחד

כאמור המפתח העיקרי לרמה הגבוהה של טויוטה קורולה 2017 וטויוטה קורולה 2018 הוא רמת הבטיחות המוקפדת במיוחד של הדגם החדש. הדגמים השונים - ה-SUN האוטומטי, ה-50th האוטומטי אף הוא וה-GLI שמוצע הן עם גיר ידני והן עם גיר אוטומטי - מדורגים מבחינת אבזור הבטיחות ברמה 6 (מתוך 8) ומצוידים במערכת המתקדמת של טויוטה, ה-toyota safety sense.

בין השאר כוללת מערכת זו 7 כריות אוויר, בקרת סטייה מהנתיב, ניטור מרחק בחלק הקדמי של המכונית, זיהוי אוטומטי של התמרורים, מצלמת רוורס, בלימה אוטומטית במצבי חירום וחיישני חגורת בטיחות. בנוסף על כל אלה בנויות הקורולות השונות כך שהן מספקות הגנה מלאה לכל מי שיושב בתוכן, ולראיה הציונים הגבוהים במבחני הריסוק למיניהם.

צריכת דלק יעילה, זיהום אוויר נמוך

כל דגמי טויוטה 2017 וטויוטה 2018 מתאפיינים בצריכת דלק יעילה בהתאם לרמת הביצועים, וכך גם הקורולות השונות. שלושת הדגמים האוטומטיים צורכים 4.6 ליטר בלבד ל-100 ק"מ בנסיעה בין-עירונית ו-7.3 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות עירוניות, ואילו ה-GLI הידני מציג נתונים מעט גבוהים יותר אך גם כך כדאיים - עם 4.9 ליטר דלק ל-100 ק"מ מחוץ לעיר ו-8 ליטרים ל-100 ק"מ בתוך העיר.

רמת זיהום האוויר של הקורולה 2017 היא 6 בדגמים האוטומטיים ו-8 בדגם הידני.

ידידותיות לנהג ולנוסעים

מי שנוהג בטויוטה קורולה 2017 או טויוטה קורולה 2018 נהנה מצג מגע רחב ונוח מאוד ועליו כל המידע הנחוץ כך שהשליטה במערכות הרכב השונות נוחה מאוד. עוד מרכיב בידידותיות לכל הנוסעים במכונית הוא המרחב המרווח לרגליים בכל המושבים. כמו כן ישנה רצפה שטוחה כך שגם מי שיושב מאחורה באמצע זוכה לחוויית נסיעה נינוחה.

כמו כן כדאי לציין שבקרת האקלים במכונית זו משוכללת כך שניתן להתאים את הטמפרטורה באזורים השונים שלה להעדפות כל אחד וכל אחת מהנוסעים.

מראה יוקרתי יותר

מבחינת המראה החיצוני טויוטה קורולה 2017 וטויוטה קורולה 2018 אינה שונה לחלוטין מהדגמים הקודמים של מכונית משפחתית פופולרית זו, אבל גם כך היא זכתה למראה יוקרתי יותר. המראה כולל יחידות תאורה מעוצבות היטב, נורות לד, פסי כרום, חישוקים של 16/17 אינץ', ואת הצבע אפשר לבחור מבין 8 אפשרויות: כחול פלדה, לבן צחור, לבן פנינה, כסוף מטאלי, שחור נואר מטאלי, אפור גרניט מטאלי, אפור ברונזה מטאלי וחום קפוצ'ינו מטאלי. עיצוב הפנים השתדרג אף הוא באופן מתון כך שהקורולה 2017 ו-2018 משרות גם רושם נעים ומוכר וגם תחושה חדשה ומשמחת.

טויוטה קורולה 2017 וטויוטה קורולה 2018- 132 כוחות סוס ונסיעה חלקה

 

גם טויוטה קורולה 2017 וגם טויוטה קורולה 2018 מצוידות במנוע יעיל מאוד בנפח של 1.6 ליטר ועם 132 כוחות סוס. הנסיעה בה חלקה מאוד, כולל בכבישים משובשים או בדרכים עירוניות עתירות במפרים. בסך הכל מדובר במכונית מפנקת ונעימה מאוד, וכאמור גם כזו שמאפשרת לנסוע בה בראש שקט בזכות העובדה שאתם יודעים בוודאות שאתם בידיים טובות.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות