מדוע טויוטה קורולה הינה המשפחתית הפופולארית ביותר בישראל?

היא עלתה על הכביש ב-1966, ב-1997 עקפה את החיפושית והפכה למכונית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, ב-2013 היו ברחבי העולם לא פחות מ-40 מיליון ממנה, גם בישראל היא זוכה לפופולריות ורבים נהנים ממנה - ובסך הכל אין ספק שהיא מצדיקה את השם שקיבלה ושפירושו כתר בלטינית - זוהי כמובן המכונית המשפחתית הכובשת, טויוטה קורולה.

האיכויות העיקריות של הקורולה

טויוטה קורולה היא המכונית האידיאלית למשפחה שמחפשת כלי רכב יעיל, זריז, נוח, כזה שלא צורך כמויות דלק גבוהות, והכי חשוב - מספק רמת הבטיחות מרבית. כבונוס נהנים בעלי הקורולות גם מהעיצוב שהשתדרג משמעותית במשך השנים, ועוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון כשמתלבטים איזו מכונית לקנות הוא העובדה שהקורולות שומרות על הערך שלהן - כל מי שניסה אי פעם למכור קורולה כדי להתקדם לדגם חדש יותר יודע עד כמה קל למצוא קונים במחיר משתלם ותוך זמן קצר במיוחד.

חבילת הבטיחות המרשימה של טויוטה קורולה

כל הטויוטות מתאפיינות ברמת בטיחות גבוהה, וזאת בזכות ההשקעה הניכרת של החברה היפנית במחקר ובפיתוח לטובת מטרה חשובה זו. בדגמים השונים של הקורולה תקבלו כאבזור סטנדרטי 7 כריות אוויר, מערכת לבקרת סטייה מהנתיב, מערכת לניטור המרחק מלפנים, מערכת המזהה תמרורים וכן מערכת בלימה אוטומטית במצבי חירום. עוד מרכיבים של ה-Toyota Safety Sense הם חיישנים לחגורות הבטיחות ומעבר אוטומטי בין אורות נמוכים לגבוהים בהתאם לתנאי התאורה.

צריכת הדלק של הדגמים השונים של קורולה

טויוטה קורולה מתאימה כאמור בעיקר למי שמחפש מכונית משפחתית יציבה ומשתלמת. באופן טבעי אחד המרכיבים העיקריים בעלות תחזוקת רכב הוא צריכת הדלק שלו, ומבחינה זו מציגים הדגמים השונים של הקורולה - ה-GLI הידני, ה-SUN האוטומטי, ה-GLI האוטומטי, וה- 50TH שגם הוא אוטומטי - נתונים חיוביים מאוד. כל הדגמים האוטומטיים צורכים 4.6 ליטר דלק בלבד לכל 100 ק"מ בנסיעות בין עירוניות, ו-7.3 ליטר דלק ל-100 ק"מ בנסיעות בתוך העיר, ואילו הדגם הידני זקוק למעט יותר: 4.9 ליטר ו-8 ליטר לכל 100 ק"מ בנסיעות בין-עירוניות ועירוניות, בהתאמה.

גם פרקטית וגם אסתטית

הדור הנוכחי של הקורולות, ה-11 במספר, מציג שיפור בעיקר בפן האסתטי, וזאת תוך שמירה על היעילות הגבוהה. אנשי טויוטה השכילו מצד אחד לשמר את המראה הקלאסי של הקורולה ומצד שני בעזרת מספר שינויים לא דרמטיים אבל כן ניכרים לעין להעניק למכונית הפופולרית ביותר בעולם חזות עדכנית ומושכת. בעיקר התווספו לקורולה פנסי לד וכן התחדדו יחידות התאורה, הפגוש הקדמי הפך לבעל נוכחות בולטת יותר וגם הקימורים הפכו מושכים יותר. גם בעיצוב הפנים הושקעה מחשבה רבה, הן בבחירת הגוונים הדומיננטיים ועוד יותר מכך במרווח המוצלח גם לנוסעים שיושבים מאחור. לרשות הנהג עומד צג נתונים בגודל 4.2 אינץ' ועליו כל האינפורמציה הדרושה וכן מסך מגע של 7 אינץ' לטובת שליטה נוחה בפונקציות השונות.

דגמי ה-GLI כוללים גם בקרת אקלים יעילה במיוחד עם אפשרות לפיצול, וכן מראות חשמליות מתקפלות. המנוע של הקורולה הוא בנפח של 1.6 ליטר, בתיבה הידנית ישנם 6 הילוכים ובזו האוטומטית - 7.

נוחות נסיעה מרבית

 

שינוי נוסף שמאפיין את רכב טויוטה קורולה דור 6 - שנכנס לפעולה בשנת 2016 - הוא בנוחות הנסיעה. לשם כך השקיעה החברה היפנית מאמץ בלבודד טוב יותר את הרעשים החיצוניים ולשפר את התנהגות הכביש באמצעות שדרוג ההיגוי וחיזוק מערכת המתלים. התוצאה: מכונית יציבה מאד שמספקת חוויית נסיעה נינוחה ורגועה, גם בכבישים משובשים ובתנאי דרך קשים, ותורמת לכך גם הרכות של המושבים.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות