טויוטה יד 2 - איך בוחרים את הרכב שהכי מתאים לצרכים שלכם?

קניית רכב, בין אם חדש ובין אם משומש, היא אחת העסקאות היותר גדולות שאנחנו מבצעים לאורך החיים. בהתאם כדאי להקדיש מחשבה ותשומת לב לבחירה מושכלת של הרכב הבא שלנו, ובפרט כך הדבר כשעל הפרק טויוטה יד 2. יצרנית הרכב היפנית מציעה לנו מגוון רחב מאוד של מכוניות יד שנייה, כמו גם שלל דגמים חדשים (למשל טויוטה יאריס 2017), ורק בחירה חכמה תבטיח לנו שנקבל את הרכב שהכי מתאים לצרכים שלנו ולמי שאנחנו.

השימוש המיועד ברכב

הפרמטר הראשון בבחירת טויוטה יד 2 הוא השימוש המיועד ברכב. אם למשל אתם גרים בתל אביב וזקוקים למכונית כדי לנסוע איתה כל יום לירושלים, כדאי לבחור דגם בעל מנוע חזק שיסחב בעליות ורכב עמיד שכן מדובר בשימוש אינטנסיבי. אם אתם אוהבים לטייל בשטח, רצוי למצוא רכב שמתאפיין ברמת עבירות גבוהה בכל תוואי שטח, ואם אתם מתניידים באזורים שיש בהם מצוקת חנייה משמעותית, רכב קטן יחסית יכול להיות ההבדל בין השתחלות בקלות לחניות צפופות לבין המשך חיפוש מתסכל.

כמה אנשים תהיו ברכב?

עוד שיקול הוא מספר האנשים שצפויים לנסוע ברכב. רווקים באופן טבעי לא צריכים מיניוואן, וגם לא זוגות צעירים ללא ילדים. לעומת זאת משפחה עם 3 ילדים צריכה רכב מרווח - ממש לא כדאי לצאת לדרך כשהילדים מאחור רבים ביניהם בגלל צפיפות, ואם נדרשים בוסטרים על אחת כמה וכמה נדרשת מכונית מרווחת, ודוגמה טובה לכך היא טויוטה קורולה.

בטיחות

באופן טבעי המרכיב החשוב ביותר בבחירת רכב הוא רמת הבטיחות שלו. עם כל הכבוד לביצועים, לנוחות הנסיעה, לרמת האבזור וליופי, על בטיחות אסור להתפשר. מבחינה זו לא משנה איזה טויוטה יד 2 תבחרו, מובטחת לכם רמת בטיחות גבוהה מאוד, שכן החברה היפנית הגדולה (אחת משתי יצרניות הרכב שמוכרות הכי הרבה מכוניות, ביחד עם ג'נרל מוטורס האמריקאית) מובילה גם בהיבט החשוב הזה, ובין השאר מציעה את מערכת toyota safety sense.

צריכת דלק

פרמטר חשוב נוסף בבחירת רכב הוא צריכת הדלק. בפרט כך הדבר אם אתם צפויים לגמוא קילומטרים רבים מדי שבוע. באופן טבעי הרכבים העוצמתיים יותר והגדולים יותר צורכים יותר דלק, ונדרש איזון נכון בין הצרכים שלכם לבין צריכת הדלק. המגוון הרחב של דגמי טויוטה יד 2 מבטיח שתוכלו למצוא מכונית שגם תענה על הצרכים שלכם וגם תתאפיין בצריכת דלק מועטה יחסית.

עד כמה חשובה לכם ידידותיות לסביבה?

צריכת דלק נמוכה מובילה גם לצמצום הפגיעה בסביבה שכרוכה בנסיעה במכונית, ובאופן כללי ידידותיות לסביבה היא פרמטר שהופך חשוב יותר ויותר לעוד ועוד אנשים. אם גם אתם נמנים על הרבים והטובים שמבינים כי לכל אחד ולכל אחת אחריות להגן על כדור הארץ ולוודא שגם הדורות הבאים יוכלו לחיות כאן בנחת, טויוטה היברידית היא האופציה המומלצת עבורכם. הדגמים שניתן לקבל עם מנוע היברידי הם טויוטה אוריס, קאמרי, טויוטה chr, פריוס, RAV-4 וטויוטה יאריס.

איך לא לבצע טעויות בבחירת טויוטה יד 2?

בין אם על הכוונת שלכם טויוטה קורולה יד 2, בין אם אתם חושקים באוונסיס ואולי בכלל אתם בעניין של טויוטה היברידית, ישנן מספר טעויות נפוצות שכדאי להיות מודע אליהן כדי לא לבצע אותן גם כן.

 

כך למשל אם אתם עומדים בפני הרחבת המשפחה בעתיד הנראה לעין, כדאי להיערך לכך מראש ובוודאי שלא לקנות מכונית קטנה. עוד טעות היא קניית מכונית בלי לבצע בה נסיעת מבחן. אמנם כל הדגמים של טויוטה יד שנייה מעניקים חווית נהיגה ונסיעה מוצלחות, אבל רק נסיעת מבחן תאפשר לכם לדעת בוודאות שבחרתם את הרכב שהכי מתאים לכם.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות