מדוע כדאי לכם לנצל מבצעי רכב חדש?

 

במשך השנים, גם הרכב הטוב ביותר והאיכותי ביותר הולך ומתיישן. עם הזמן, כל רכב נוסע בצורה פחות חלקה ונזקק ליותר טיפולי תחזוקה ותיקונים במוסך. נמאס לכם מהרכב הישן שברשותכם? רוצים להתחדש עם מיטב הדגמים האיכותיים של טויוטה, הידועים באבזור העשיר ובבטיחות המשופרת? בסוכנות משנה טויוטה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים לבחירתכם. ומה שלא פחות חשוב – ממש כעת, בימים האלה, ישנם מבצעי רכב חדש שאסור לפספס. הרכב שתמיד רציתם עכשיו – קרוב מתמיד.

 

מבצעי רכב חדש גם בדגמים היברידים

 

אם אתם מתמצאים בדגמים השונים של טויוטה, יתכן שאתם יודעים בדיוק מהו הדגם שבו אתם מעוניינים. באיזה דגם תרצו לנהוג ממש בקרוב - טויוטה קאמרי או אולי בקורולה? מתחשק לכם להתחדש עם פריוס או אולי לנד קרוזר מפנקת? בסוכנות SOS תמצאו את מיטב הדגמים ולמרות שבמקום ניתן למצוא גם דגמי יד שניה, אין ספק כי הדובדבן שבקצפת הינו כל אותם הדגמים החדשים שלא מזמן יצאו מהמפעל.

 

פנו בהקדם ושאלו לגבי מבצעי רכב חדש של הדגמים המובילים. אם אתם חובבי חידושים ואוהבי חיסכון, בהחלט יתכן שתרצו לקבל פרטים גם לגבי הדגמים ההיברידיים. אלו הדגמים האמינים ובעלי צריכת הדלק הנמוכה בזכות שילוב בין מנוע בעירה פנימית לבין מנוע חשמלי מתקדם. המבצעים החמים בהחלט כוללים גם את הרכבים ההיברידיים שהולכים ונעים מבוקשים ומשוכללים, יותר מתמיד.

 

תן ישן – קבל חדש

 

אחוז לא קטן מבין חובבי טויוטה לא מוכנים לשמוע על אף רכב אחר בשעה שהם רוצים להחליף את הדגם הישן שברשותם. אם מבצעי רכב חדש מעניינים אתכם ואתם הבעלים של טויוטה ישנה, לסוכנות SOS יש סוכריה מתוקה במיוחד להציע לכם. מלבד מחירים נוחים המגלמים הנחה אמיתית תוכלו לנצל את ההזדמנות ולמסור את הרכב הישן.

בסוכנות ניתן להצטרף לתוכני הטרייד אין שבה מוסרים את הרכב שנמצא ברשותכם ממש באותו הרגע שבו אתם מקבלים את הרכב החדש שלכם. זוהי דרך לחסוך לא רק כסף אלא גם זמן, טרחה ומאמץ. כבר לא צריך לפרסם מודעה בכדי למכור את הרכב הישן. לא צריך להיגרר למכוני בדיקה, לא צריך להתמקח על המחיר ולא צריך להתעסק עם מודעות וטלפונים. כל מה שצריך זה פשוט – לשמוע מה שיש לנציגי המכירות של סוכנות SOS להציע לכם ובתוך זמן קצר – לצאת עם מפתחות לרכב החדש במחיר מצוין.

 

אתם מוזמנים להתרשם

 

על מנת להקל על הלקוחות, אפשר לפנות לסוכנות טויוטה לקבל יעוץ מקיף והסבר על כל הדגמים המבוקשים. ניתן להגיע אל אולם התצוגה ובו לראות את מיטב הרכבים של טויוטה, הרכבים העירוניים, רכבי המנהלים, רכבי השטח, הדגמים מבוססי הבנזין או בעלי המונעים ההיברידיים. ולא רק מהיופי של המכוניות אתם מוזמנים להתרשם ואפילו לא רק מכל המבצעים. מלבד מבצעי רכב חדש המחכים לכם, תוכלו להזמין גם נסיעה להתנסות. אם אף פעם לא חוויתם את הנסיעה בדגם יוקרתי של טויוטה, אם מתחשק לכם להרגיש מהי חוויית נסיעה אמיתית, אל תהססו – פשוט צרו קשר וקבעו תאריך.

הדרך לרכב קלה מתמיד

 

כאשר אתם רוכשים רכב חדש ב-SOS אתם נהנים מהטבות נוספות, לאורך כל הדרך. למשל, אתם נהנים מתקופה נוספת של אחריות, מעל ומעבר לאחריות היבואן. בנוסף, תוכלו ליהנות משירותי דרך ומגוון פתרונות מימון, כדאי שהדרך אל הרכב הבא שלכם תהיה קלה מתמיד. בנוסף, תוכלו להצטרף לביטוח בתנאים מיוחדים, כדי שאתם והרכב שלכם תהיו מכוסים ובטוחים. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות