מכונית מדגם טויוטה

5 אמצעי הבטיחות המקסימליים עבור רכבי הטיוטה החדשים

מערכות למניעת תאונות והעלאת הבטיחות ברכבי טיוטה מעניקות לרכבים את היוקרה ואת השם הטוב שלהם. מדובר מערכות בטיחות כגון, חיישני נהיגה, מוביליי, כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד מערכות בטיחותיות אחרות כשהמטרה העיקרית היא להפחית את הסיכוי לתאונות ולהגדיל בצורה מקסימלית את כל מי שנמצא בפנים הרכב ובקרבת הרכב.

כדי שכל אחד ייהנה מחוויית נסיעה בטוחה ישנן חידושים בכל מערכות הבטיחות ברכבים החדשים. חברת טויוטה עומלת לחדש כל הזמן את אמצעי מערכות הבטיחות על מנת שהחוויה של הנהג ונוסעיו לרכב תהייה בטוחה ואמינה וכך היא ממזערת סכנות בכביש. תוכלו לבחור בין מגוון מבצעי הרכב של טויוטה לשנה הקרובה ולהתאים להם אביזרי בטיחות מתאימים. במאמר להלן נסקר מספר אמצעי בטיחות ברכבים חדישים.

כריות אוויר

מערכות בטיחות ברכב מודרני כמו טויוטה הוא אמצעי חיוני וחשוב להפחית את הפגיעות במצבים של תאונות. תפקידה של כרית האוויר הוא להיפתח בשבריר שנייה בזמן שהרכב מזהה כל סכנה לתאונה חזיתית או שמא ספיגה של פגיעה בגוף הרכב, משמע שהכרית סופגת את משקלו של הנהג והנוסעים בכוח התנופה וכך מצמצמת את הפגיעה שנובעת מההטחה קדימה. כרית האוויר הרגילה יכולה להיפתח גם בזמן זיהוי של מכה חלשה שעלולה להיגרם מתאונה מינורית, במהלך פריצה לרכב שננעל בסיוע מנעולן מקצועי או בעקבות קפיצה חדה במיוחד מעל חפצים בלתי מתוכננים על הכביש שעשויים להיות מסוכנים. בכרית האוויר החדשה של טויוטה יש שכלול של כרית האוויר הרגילה שאליה נוספו חיישנים שמצמצמים את ההסתברות שהכרית תיפתח לא לצורך. יחד עם זאת במידה והמערכת תזהה סכנה להתנגשות חזיתית, היא תפתח בזווית נוספת שמצמצמת את הסיכון לפגיעה מהכרית.

חיישני נהיגה

חיישני נסיעה ברכבים החדשים מגיעים עם מצלמות שדרכן אפשר לראות טוב את כל החלק האחורי שלרוב מוסתר מהנהג. החיישנים החדישים הללו מוכיחים את עצמם כאמצעי בטיחות מן המובילים. הם מונעים התנגשויות רכבים ובכך מסייעים לשמור על הרכב ועל הערך שלו והכי חשוב בלמנוע סכנת חיים.

מערכת בקרת יציבות אלקטרונית

מערכת בקרת יציבות היא מנגנון בקרה של בילום שמתמקד בייצוב הרכב במצב של כביש חלק. זאת הוא עושה באמצעות שליטה והפעלה דיפרנציאלית של מערכות הבילום של הגלגלים. המערכת נכנסת לפעולה כשיש מצב שמתריע על סכנת אובדן שליטה, בעיקר מסחרור וסטייה של הרכב בנסיעה על כביש רטוב או כשמבצעים סטייה חדה לנתיב הנגדי ועוד.

מערכת שמירת מרחק וסטייה מנתיב

המטרה של אמצעי זה היא להסב את תשומת לב הנהג לסכנת התנגשות ברכב מלפנים או סטייה מנתיב. ההתרעה מתבצעת בצורה ויזואלית על גבי מסך שממוקם בצד לוח המכוונים ובצורה ווקאלית  בעזרת רמקולים ייחודיים. יש גם חיווי לגבי שיעור זמן של התנגשות במקרה של בלימת חירום.  חשיבותה של המערכת הזו היא גדולה בעיקר בכבישים ששם המהירות הנסיעה היא גבוהה. רוב הנהגים על כביש בינעירוני אינם נוהגים לשמור מרחק זה מזה והמערכת מתריעה על מרחק מסוכן מבעוד מועד.

מערכת מובילאיי

מערכת מובילאיי היא מערכת שמצילה חיים והיא כוללת בתוכה מספר פונקציות: התרעה מפני כל סטייה מהנתיב, התרעה מפני התנגשות ברכב שמלפנים, התרעה על אי שמירת מרחק, התרעה לפני התנגשות ברוכב אופניים או אנשים הולכי רגל, היא גם שולטת על כל האורות הגבוהים ומתריעה על חריגה מהמהירות שמותר ומזהה תמרורים ועוד. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות